tirsdag 27. august 2013

De beste rådene du kan få i valgkampen

Ok. Om du ikke bor i Norge gå til slutten av artikkelen så skal du få flere gode råd. Hvis du bor i Norge så starte fra toppen før her kommer det.

Jeg synes du skal gi din stemme i Stortingsvalget til den du helst vil representere deg i ditt fylke. Ikke bare tenk parti eller statsministerkandidat.

Jeg mener Marit Arnstad er Trøndelags dyktigste og viktigste politiker. Jeg vet at jeg er inhabil fordi hun er min svigerinne. Men å andre siden kjenner jeg henne ganske godt og jeg er sikker på at du ikke finner noen bedre. Jeg skal spare på superlativene, men ber dere bare tenke på om de har noen dere heller ønsker skal representere oss?

Sammenlign gjerne med hvilke som kandiderer for de andre partiene. All ære til dem, men det er ikke så mange av dem du kjenner til. Med Marit får Trøndelag en folkevalgt med stor innflytelse og som jeg vet kommer å gjøre jobben.

Hvis du nå ikke bor i Nord-Trøndelag kan din stemme likevel være med å sikre Marit et utjevningsmandat. Dette var et knakende godt råd fra meg til deg. Helt gratis.

Her er noen helt andre råd som ikke har med politikk og valg å gjøre.

Bli en positiv del av prosessen:

Ingen kommentarer: